Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 2 augusti 2011

Vuxenpoäng

Vi ska åka till Legoland i morgon.
Med start med Stenafärjan. Jag känner mig härligt exalterad.

Dels för att jag älskar att packa och åka. Helst när man får packa en massa som man packar in i bilen och sen åka. Som extraplus får man packa på bilen på en färja för att komma extra långt bort.

(jag måste nog, innan århundranden av småländska förfäder, härstamma från nånslags normadfolk)

Men ännu mer än packningen är jag exalterad över att det är första gången när jag åker Stenabåt mot semesteräventyr så är jag inte barnet i familjen, den som hänger med i baksätet, utan jag är Morsan.
Den som ska packa kylväskan och koka kaffe och hälla i kaffe i termos.
Det är så jävla gött.

Fast att jag känner mig som en förväxt fjortis så är jag ändå betrodd med det här uppdraget.

1 kommentar:

  1. Anneli/Benetaugusti 02, 2011

    Legoland is DA Shit!!
    Köp en påse pågens gifflar och vips har ni en gratisbiljett till ett barn!
    Köp två och dela på er.... höhö

    Hoppas ni har superfun!

    kram

    SvaraRadera