Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 12 augusti 2011

Ber om ursäkt för min frånvaro

Har vart lite obloggig i veckan.

Jag hade två rejäla hemtentor att sätta tänderna i. Eller egentligen var det tre, men den ena var inte så blodig.

Ni förstår att det är såhär det funkar. Om man pluggar och inte vill jobba röven av sig exakt hela sommaren och inte heller har nån lust att vara helt utan inkomst mellan maj och slutet på juli när en ev. junilön ramlar in. Då kan man läsa sommarkurs.

Sommarkurs innebär oftast att man väljer nåt obskyrt ämne som man tror sig kanske vara intresserad av. Gärna efter att man kollat så det är förjävla mycket att läsa. Sen skjuter man upp allting så länge det bara går, njuter av sitt studielån (en jävlig sur njutning som man vet att man kommer få betala tillbaka resten av sitt liv) och ägnar sig åt mental förträngning.

I dag var det inlämning alltså. Så måndag, tisdag, onsdag och torsdag hängde jag desperat över tagentbordet och ordkräktes ur mig 2 gånger 8 sidor som jag förhoppningsvis aldrig mer behöver läsa.

Japp. Så jag har inte haft mycket ork över att blogga.

Va sa du? Jo, om nån vill veta lite mer exakt vilket jävla skitföretag Disney är så kan jag berätta lite mer om det. Fast helst inte idag. Jag har 15 högskolepoäng i vilket jävla skitföretag det är. Om jag blir godkänd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar