Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 1 augusti 2011

Bästa sommaren

Jag har haft en sån himla bra sommar iår!
Det känns helt sjukt att den fortfarande inte är slut. Augusti känns som en fet bonus bara.

Jag har typ inte gjort ett skit i sommar. Det är väl det som varit så bra. Softat och hängt och badat och ätit glass.

Ni vet den där sköna känslan av att det inte gör nåt om det blir höst? Jag har den nu. Och samtidigt den sköna bonusen att augusti är kvar.

Jag längtar efter att börja skolan igen och ta på mig nya kläder och färga håret i nya färger och laga höstig mat och att Lovefilm-filmerna börjar ramla in efter sommaruppehållet och inför-Breaking Dawn-pepp och Water for Elephants släpps på dvd och härliga höstpromenader när luften är sådär klar och Ändå är augusti kvar som bonus

Livet är allt bra gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar