Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 11 juli 2011

Jo just det

Jag är tillbaka!

*plats för diverse glada vrål*

Har lite små problem om vad i helvete jag ska skriva om efter som det faktiskt inte hänt ett SKIT på tre veckor. Precis så som jag vill ha det!

Det mest spännande var när jag hittade en död råtta i bilen. Och jag lovar att jag flippade ut TOTALT. Jag menar TOTALT.

Jag sprang ur bilen och ställde mig på alla fyra på gräsmattan och skrek rakt ut. Och ulkade och höll på att kräkas. Det var vidrigt.

Är ändå lite glad att katten blivit bättre jägare i år. Och haft ihjäl råttfan. Vågar inte tänka på vad som skulle hänt om jag upptäckt en halvdöd sketrädd råttjävel som börjat kräla/springa över mina fötter när jag körde.
Helvete vad äckligt.

Men iallafall så har jag skaffat mig en liten ny hobby och det känns som att bloggen kommer genomgå en liten förändring snart. Vänta ska ni få se!

Puss på er och hoppas ni har en grym sommar och häng för fan inte på internet hela tiden. Det är inte det här som är livet. Även om man ibland tror det..

1 kommentar: