Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 13 juli 2011

Födelsedag i bilder

Alltså, det var ett par veckor sen, så ni behöver inte hojta grattis och hålla på. Men jag tömde kameran nu och det var en sån skön bildföljetong...


Först var det glad uppvaktning. Viggo var så nöjd så han vart helt suddig.


Det var mest för den roliga presenten dom köpt till mig:



En back folköl. Dom vet verkligen vad jag blir mest glad för.


Magnus hade gjort mackor med hjärtan av paprika. Han är ändå bäst.


Rätt var det var så blev det kväll.


Bevis på att det var den 23 juni. Min fölse.


Jag förtjänade lite vin.


Ganska mycket vin...


Som en miniålderskris. Eller mer bot för den ifall den skulle uppkomma.



Jag fick kram ur det sista ur bib-påsen. Magnus tyckte det såg ut som en blodpåse.
Fräscht.


Han var förövrigt lagom trött på mitt viniga tjat ser det ut som. Eller så ville han inte vara med på bild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar