Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 17 juli 2011

Dagens åldersnojja

Samtal mellan makar:

Hon: - Alltså, den här sommaren. Jag lovar att varenda radioprogram har en punkt som heter: "sommarlåtar från förr". Varendajävlaen. Dom har sånt hårt fokus på det där så man inte hinner fatta vilken låt som blir årets sommarlåt.

Han: - Är det så alltså?

- Ja! Det skulle isånnafall vara den där jävla Villduliggamedmignu?

- Han som ingen vet vad han heter...

- Hm....

- Fatta att ingen vet vad han heter. Och fatta att han är typ 40 bast. Fan vad pinsamt och göra en sån låt och åka runt och sjunga när man är 40 år. Det är ju helt jävla äckligt!

- JA! Han borde väl för fan veta bättre!

- Han kunde ju typ va min farsa!

- Ja det kunde han...

- Om han, iochförsig blev farsa när han var 15.

- mmmmmm....

*liten paus där iallafall EN av makarna räknar lite snabbt i huvet*

- Hehehe.... Eller om han blev farsa när han var FEM!

- Hehehehe.... Oj då! Det är visst inte 15 år tills du fylle 40 utan 5! Oj oj oj... Hur känns det?

- GAH!!!!!!!!

- Men jag då, jag fyller ju om 2 år. Hajja om 2 år blir jag 40. Vill du ligga med mig DÅ kan man fråga sig!?

- Ja. Det kan man undra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar