Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 22 januari 2010

We all living on the borderlines

Fick sms sent igår kväll. Från en vän som jag inte hört av på länge. Det stod nåt i stil med:
"Ursäkta att jag inte hört av mig på länge. Saknar dig jättemycket! Men jag har fått hälsporre på båda hälarna."
Ok?
Svar: " Jaha. Pratar du med hälarna nuförtiden eller? Saknar dig med."
Sen dog min skitmobil. (och jag försökte trycka sönder den som i balkongscenen i New Moon) (Det gick inte. Det är bara Edward Cullen som kan sånt)
Precis när jag nästan somnat så kom ett nytt sms. Som var sjukt mycket längre. Och innehöll en lång beskriving av den nye kille som hon träffat. Som var den egentliga anledningen till att vi inte hörts av:-)

Hälsporre har fått en helt ny innebörd känns det som.

1 kommentar:

  1. I lööööv your blogg!
    Den gör internet värt att surfa på! Bit på den du ;)
    Du skriver helt underbart! Love it, love it, love it!!!

    Tjing så länge!/ Petra (aka Skakis)

    SvaraRadera