Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 21 januari 2010

Dagens jävligaste

Dagens: " så där nu lärde dig den hårda jävla vägen"

På väg till jobbet. Jag kommer körande i högerfilen. I vänsterfilen en bil med körskoleklistermärken på. Jag ser hur den tänker byta fil. Och att den kommer att krocka med mig.
Jag kan se det för att människan kör i 35 på en 70 väg.
Långsamt långsamt byter stackaren fil och kommer närmare och närmare mig.
Vad gör jag? Jag hinner bromsa, jag behöver inte bry mig.
Nej jag tutar. Jag måste.
Man ska lära sig den hårda vägen att man ska kolla över axeln när man byter fil.

Där fick den stackarn ta minst 5 körlektioner till. Det kanske var lika bra det:-)

Hehe.

1 kommentar:

  1. Underbart! Vad är det för jävla handledare som sitter med o låter han köra i vänster körfält, dessutom i 35km? Mupp.

    SvaraRadera