Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 19 januari 2010

Lite till...

Lite reflektioner och sånt från morgonen....
Om det inte är 15 minus längre utan "bara" 2 minus så tar man inte på sig långkalsonger, vantar eller mössa verkar det som. Allt är relativt och det är väl så här folk överlever i norrland... Man vänjer sig.

Satte mig bredvid en tjej på bussen i morses. Hon satt och rotade i sin väska. Det hängde en Metro på stången framför mig som jag tog och började läsa. (eller började... satt och glodde lite överdrivet länge på första sidan eftersom det var en stor bild på Robert Pattinson. Oerhört moget jag vet men sen läste jag)
Tjejen intill satt och glodde lite surt på mig på snedden. Hela resan, eller tills jag la ifrån mig Metron vid typ Wraiskys plats ). Då ryckte hon åt sig den. Hade jag tagit HENNES tidning? Inte vet jag.

(Och det var en bild till på Robert Pattinson inne i tidningen som jag glodde lite till på...)

Ska laga fiskbullar till mina barn nu. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar