Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 20 januari 2010

Helt vanliga sms

Helt normal sms-konversation mellan två vuxna kvinnor:
Kvinna 1 (typ 36 år)
"Vem vill du ligga med egentligen. Edward eller Robert Pattinson? Om du får välja"
Svar från kvinna 2 (typ 39 år):
"Svårt. Helst Edward, men det är lite läskigt att han är så kall. Jag fryser ju jämt. Kan man få ta honom på sommaren och Rob på vintern?"
Svar från kvinna 1 (hon som var typ 36):
"Gud så smart. Jag härmar dig!"

Reservation för ev citatfel. Skriver från minnet....

2 kommentarer:

  1. Det här KAN vara årets viktigaste SMS-koversation, hittills! Jag förväntar mig fler djupgående analyser av vem man ska ligga med. Jag tar Edward, lätt. Och det för att mina händer är lika kalla som hans, a perfect match!

    Du är duktig! :-)

    Kram Skittles

    SvaraRadera
  2. Tänk på att det bara är den 20 januari än Tanja. Vi har mycket viktiga sms kvar att skicka det här året!

    SvaraRadera