Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 4 oktober 2011

Boooooooring...

Jag är så sjukt uttråkad just nu.
Jag vill bara att det ska bli kväll så jag kan få ligga under en filt och se på film och hänga med min kille.
Eller helg. Så jag kan ligga under en filt och hänga med hela min familj. Hela dagarna.

Jag har inte ens nåt att blogga om. Det händer så sjukt lite saker just nu. Gårdagens höjdpunkt var när min klasskompis, på min och min gravida uppstatsskrivande kompanjons begäran, bad honom berätta i detalj om hur många öl han drack i helgen när han var ute och spelade med sitt band. Vi satt som två fågelholkar och lyssnade:
" I stockholm serverade dom tuborg. Hof. På flaska. Dom var kalla och goda. Jag drack kanske tio stycken. Sen på efterfesten serverades det folköl. I Norrköping var det Carlsberg. Burkar. Jag vet inte riktigt hur många jag drack. Dom var goda. Sen när dom tog slut så fick vi in stora stark i logen. Och på efterfesten serverades det folköl. JO, förresten! Vi fick vitt vin i Norrköping också. Jag drack kanske 2 - 3 glas. Det var gott."

(reservation för att det kanske var fel städer. Jag lyssnade inte så noga på det där. Det var mest ölen jag lyssnade på.)

I skolan skriver jag B-uppsats och det är så sjukt tråkigt. Det är tur att jag har såna här sköna typer att skriva med annars hade jag dött av ren uttråkning.

Jag behöver vin och Hanoi Rocks och Dancing Dingons dansgolv kl halv 2 en lördagnatt för att bli glad just nu. Jag får nöja mig med Hanoi Rocks. Det är så roligt man får när man gått och blitt på smällen.

Det mest spännande som hänt mig sista tiden var att jag såg älgjäveln som sprang runt i Vasastan igår. När jag såg den var den vid Kungsten. I diket. Stendöd. Så jävla typiskt. När det händer nåt sånt då får man se älgen när nån hunnit skjuta den. Känns som att det är ödets ironi.

Nu ska jag se på Lill-Babs när hon släktforskar. Jättekul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar