Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 9 september 2011

Sommaren i bilder del 7 (?)

Dagbok. Början på juli 2011.

Kaffi, säger man i Dalsland.



Vi skrattade mycket. Och drack kaffe.


Karolin kom och hälsade på en dag när min mobil var död. Vi fick bestämma tid som man gjorde på 90-talet. Klockan 10 kommer jag och då får du koka kaffi!



Barnen och jag åkte till ED en dag och hälsade på min vän Madde. Vi fick åka i hennes raggarbil. Det var en hit!




Vi åkte och hälsade på Brålanda-Karro. I moderskeppet. I Brålanda. Vi fick mellanmål i deras trädgård med Karolins mammas dagbarn. Det var nice.

När vi skulle åka dit så hade katten lagt en råtta i bilen. Jag flippade totalt och sprang runt på gräsmattan och skrek. Min 6åriga dotter tog till slut ut råttan. Hon är inte rädd av sig. Alls.

Det här KAN vara den roligaste bild jag nånsing sett...





Magnus kom tillbaka ut på landet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar