Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 1 september 2011

Låga krav

Om man inte har så höga krav på livet så behöver man inte bli så besviken jämt.

Och man kan glädjas åt de små stunderna i livet som ger spänning.

Igår: När Brålanda-Karro gav mig en spännande inblick i alkisgänget utanför hennes lägenhet.

Idag: När det blev nåt fel på larmet i vårt klassrum och vi blev inlåsta en liten stund.


Och det var ganska roligt på föreläsningen när Anna och jag blev så uttråkade så vi började fantisera om flygande grisar.

Fan vad roligt det hade varit om det funnits flygande grisar. Om jag hade fått bestämma nånting så hade jag bestämt att det ska finnas flygande grisar. Tänk att dra upp persiennerna på morgonen och så sitter det ett gäng grisar på hustaket mitt emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar