Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 25 september 2011

Höjdpunkter i veckan

Måndag- Skolkade från förmiddagsföreläsningen som verkade aptrist och satt hemma i soffan och följde hur tråkig den var på facebook när alla klasskompisar höll på att dö av tristess.

Tisdag- Såg en transvestit på en busshållplats vid Sahlgrenska.

Onsdag- Storhandlade med barnen och dom betedde sig som små aliens. In a good way. Eller typ som barnen i Sjunde himlen när dom inte hittar på nåt tokigt litet bus. If you know what I meen...

Torsdag- Såg en ekorre som sprang över vägen när jag stod vid rött ljus utanför Matildas skola. Och sen såg jag en tant som stod vid sin cykel och också väntade på grönt ljus och jag såg att hon också såg ekorren och log brett.

Fredag- köpte 3 Hanoi Rocks skivor av en gammal vän. Tänkte först att jag hade dom på vinyl men sen kom jag på att jag bara haft dom inspelade på gamla kasettband från 1988ish. Ska bli gött att återse Oriental beat, Back to mystery city och All thoose wasted years.

Lördag- IKEA. Och det bästa med det- slöaste jag nånsin har gjort- vi köpte med oss fryspizza hem som vi slängde in i ugnen och åt som middag när vi kom hem.

Söndag- Ja än har det inte hänt så mycket.... Får se vad som kan toppa en sån här vecka:-D

Ni kommer väl ihåg att det är dom små små sakerna som gör livet viktigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar