Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 8 september 2011

Mitt liv just nu

En dag upptäckte jag det här roliga i fruktskålen. Jag tog ett kort på det och skickade till Magnus för jag trodde det var han som hade skojjat med mig.
Han hade inte gjort det. Det var min egen fantasi.
Men det här härligt när man blir glad och tror att ens man gör sånt här för att göra en glad.

Du vet att du varit på en märklig föreläsning om en del av dina anteckningar ser ut så här....

Jag och MetodHoran. Den roligaste kursbok som nånsin har skrivits. NOT.

Willys gula guld. Alla skryter på Facebook om hur mycket kantareller dom plockar hela tiden. Jag hittar aldrig en enda svampjävel. Jag hittar inte ens in i en skog. Så jag kan tipsa om att man kan köpa kantareller på Willys. Och låta nån annan plocka dom åt en. Mycket smart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar