Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 8 september 2011

Den fulaste present jag fått i hela mitt liv

(och betänk för fan att jag är skitgammal)

(jag menar att jag fått en del fula presenter innan i mitt liv)

Iallafall. Brålanda-Karro behövde också ett pluggbreak igår och hade bestämt sig för att åka med mig och träna. Eftersom det ösregnade och jag inte har så mycket annat för mig förtillfället än att köra runt i min rostiga gamla volvo så åkte jag och hämtade henne.

Hon hoppade in i bilen med ett glatt leende och berättade att jag skulle få en present. Fast hon visste inte om hon vågade ge den till mig medans jag körde. Efter ungefär 38 sekunder så gav hon mig den ändå.
Jag skrattade så hårt att jag vinglade fram och tillbaka genom hela Eriksberg. Om ni såg en lagom rostig röd volvokombi som vinglade runt i Eriksberg igår förmiddag så var det inte ett rattfyllo. Det var jag. Och jag var spiknykter.
Jag hade bara fått syn på dom här:



Hur i helvete tänkte någon här?
En kondom som hoppar fallskärm. Kommer han till någons undsättning? Använd för guds skull inte denna strumpa som kondom bara för att det är en kondom på den. Jag kan tänka mig att det lätt kan framkalla skavsår. Inte skyddar det mot varken läskiga sjukdomar eller graviditet heller.

Och det man undrar mest:
VEM är designern?

Jag gissar på Gert Fylking.

Eller kanske Eddie Medusa.

Nån som har nåt förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar