Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 6 maj 2011

Dagens Becca

(förlåt älskling men jag vet att du älskar´t)

Becca och jag har haft det årliga samtalet om vilka pass jag ska jobba i sommar.

(jag har världens bästa jobb. Jag är aldrig där. Jag får bara godsakerna som julklappar (när stadsdelen har råd), kalendar och får hänga med ut och festa när det ska festas. Och när jag väl idds jobba lite så får jag välja och vraka och ta dom pass som verkar bra för mig. Och så har jag världens bästa jobbarkompisar. Jag är en väldigt lyckligt lottad människa)

Iaf.

Jag väljer och vrakar bland passen. Vi är o så fokuserade i typ 10 minuter. Sen är det dags att lägga på.

- Idag var det inte mycket att blogga om va?

- Nä. Idag var du... lugn och fin...

- Eller hur? Fan du. Jag får väl avsluta med att säga kuk och fitta då så du får NÅT att skriva om.

- Ja. Tack! Love you!

- Love you baby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar