Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 14 februari 2011

To do - list

Barnen är hemma med sportlov, kaffet var slut och jag har värre abstinens efter kaffe än han hade efter heroin i Trainspotting. Men nu har jag sprungit till mitt härliga närlivs/dealer och åtgärdat problemet.

Att göra idag:
*suga upp det märkliga pulver som var inne en leksak som gick sönder och spreds över hela vardagsrumsmattan - check

* suga upp resten av smulorna och gruset i lägenheten när man ändå är på gång- check

* plocka upp allt märkligt som ligger på konstiga ställen mot att jag fick en liten sovmorgon - check

* köp kaffe - CHECK, fetcheck!

* sätt dig INTE på facebook - check

* kolla mejl om kursböcker som jag står på kö på på bibblan har ramlat in

* beställ bok på adlibris ifall skiten inte har kommit in på bibblan

* belöna mig med att kolla Robsten-bloggarna ifall det hänt nåt avgörande i robstenbubblan under natten

* INTE KOLLA FACEBOOK

* underhålla barn

* utfodra barn

* åka till bibblan och plugga

1 kommentar: