Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 16 februari 2011

En cigarr eller en tampong...

- Viggo, du kan nog inte ta med dig den där ut på gården...

- Varför då? Det är min cigarr!

- Vet du vad det där är för något?

- Nä...

- Mammor brukar ha såna i snippan ibland.

*spottar ut tampongen illa kvickt*

- Alltså, jag har inte haft just den där i snippan men ändå...

- MATILDA!! VET DU?!

- Vadå...

- MAMMA BRUKAR HA DEN HÄR I SNIPPAN!

- Ja... det vet jag väl...

- OCH JAG HADE DEN I MUNNEN!!


Gode gud, låt honom inte få nåt bestående men....

4 kommentarer:

  1. Hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha!

    Stackars liten...

    Majsan norpar till www.SyltiTratten.se :-)

    SvaraRadera
  3. Haha xD
    Min kompis var övertygad om att det var fluor tabletter tills han var 15 ;)

    SvaraRadera
  4. Underbart!!! Stackars barn, allt de ska få reda på... Och så tidigt nuförtiden!

    SvaraRadera