Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 22 februari 2011

Josef och Maria

Min kära Dinga-Linga brukade ha julmaskerader förr i tiden.

Ett år hade Magnus och jag klätt ut oss till Josef och Maria. Och eftersom det var innan jul så hade ju inte Jesusbarnet ploppat ut så jag hade en badboll innanför klänningen. Det var lite av ett waste eftersom jag inte kände så många på festen så folk trodde jag var gravid på riktigt. Jag fick lite upprörda kommentarer när vi shottade Tequila... ups...

Dinga-Linga vabbar just nu och scannar gamla bilder. Bra för er!



Visst är vi snygga! Jag tror det här var 1998...

Här är jag och min vän Heidi. Vad hon är utklädd till är oklart. Julpunkare?

2 kommentarer:

  1. Skitsnygga!!! Men väldigt luddigt utklädningstema... Undrar vad jag var utklädd till!!

    SvaraRadera
  2. Sköna bilder. Jag tror "Maria" får en uppenbarelse på sista bilden.... "Ur öl är du kommen och av öl skall du alltid njuta"

    SvaraRadera