Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 4 februari 2011

Min dag...

Dagens föreläsning skulle handla om barnlitteratur.
Första timmen var ganska underhållande. Men efter rasten tog gubben som hade förläsningen upp Bajsboken och nånstans där spårade allt ur.

En efter en räckt upp handen och pratade om olika bajsgrejer, and NOT in a good way och allt jag kunde fokusera på var den märkliga tavlan på väggen.

(exakt vad föreställer den här egentligen?)

När tre timmars seghet var slut skulle jag gå till Centralbibblan och låna en bok. För att vara ordentlig. Men på vägen dit gick jag in på bolaget och köpte vin och sen gick åkte jag hem och sket i allting.

Så kan det gå.

Ha en fin helg vänner!

3 kommentarer:

  1. Bra gjort! efter den föreläsningen så är det inte mycket man vill göra än o gå hem o dricka vin. Jag skulle ha läst kurslitteratur, men jag fastnade vid tvätt och cityville på facebook. Tragiskt eller vad...

    SvaraRadera
  2. Jävligt tragisk. Men jag gillar den tavlan. Ska nog skaffa en kopia att ha hemma...hahahaha

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den tavlan. Sex möter industri. Typ det mest primitiva möter det minst mänskliga. Människan måste anpassa sig efter ett system som kan vara oerhört omänskligt ibland samtidigt som vi har starka primitiva drag som sexualdriften får symbolisera i den här bilden för det är ett språk som alla förstår liksom. Jobba jobba jobba volvo sen gå på krogen och få knulla haha. Bilden beskriver precis hur vårt samhälle ser ut idag.

    Kram

    SvaraRadera