Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 18 januari 2012

Höjdpunkter för dagen

Utan inbördes ordning:


* Ploppstruten jag åt i eftermiddags. Tänk er Plopp och glass i skön harmoni.

* Sista jävla fitt-tentan som jag skickade in för den här kursen. Nu är helvetets höstterminen slut. Jag kommer aldrig att hajja det akademiska tugget men nu har jag överlevt 5 terminer. (Eller iaf lurat dom att tro att jag hajjar nåt...) YAY!!

* Min bebis har sparkat med små små fötter alldeles under revbenen på mig så jag har sett små supersöta puffar som stuckit ut.

* Viggo har lagt av några riktiga raketfisar som har fått oss alla att skratta högt. Inget är som ljudet av en liten rumpa. Och ja, vi är lättroade i min familj.

* Jag fick ett paket på posten med superfina smycken som goa fina Diana sålde till mig för typ ingenting. Man kan behöva glittra lite när man är tjockast i hela gettot.

Det var väl det.
Vad har hänt dig idag? Berätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar