Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 29 januari 2012

Det kunde vart värre

Ni vet häromdan när jag skrev om min insikt att jag var på IKEA med min Gubbe.

Igår var vi på Ullared och köpte bebisgrejer.

(Jag hade tydligen rensat ut allt nån gång när jag inte skulle ha några mer ungar. Förmodligen efter nåt lov eller längre vabhistoria)

När vi äntligen kom fram till kassan efter att ha stått två dar i kö och jag och mina hormoner hade börjat käfta med dom bakom som försökte knö sig före oss. (bara det är nog en blogg i sig)

Iaf. Så stod jag och störde mig på att alla dumma jävlar ska ställa sig och röka precis utanför utgången så det luktade rökrummet på Lilla Edets kommun i halva affären. När jag stått där en stund och sniffat surt i luften och retat mig så började jag även tycka att det luktade gammal fylla.

Till slut insåg jag att det var pappan i familjen framför mig som luktade. Alltså han luktade verkligen gammal uteliggarfyllegubbe. Yack!



Innan vi åkte hem så gick vi igenom de värsta WTmänniskorna vi sett under dagen. Allt medans vi tryckte i oss varsin hamburgare.

Jag kom nog fram till att stinkgubben framför mig i kön var värst.

(värre än snubben med avskavd skinnväst, öronlappsmössa, tofs i skägget och medföljande fru som hade mycket illa blekt hår och en övervikt som sätter sig på det där missprydande sättet som bara en riktig WT-diet kan åstakomma. Och VÄRRE än familjen några bord bort där den åttaåriga dottern hade fått en kropp av samma WT-diet som gjorde att hon såg gravid ut)

- Alltså, han stank så jävla illa. Gammal fylla och ... smuts...

- Det var han som köpte ett Super sniper kit med gevär till.

- Ett vad?!

- Till ett tvspel alltså.

- Å herregud.

- Hans fru grälade lite på honom om han verkligen var tvungen att köpa det. Men det var han.

- Åh herregud.... Vad är det för jävla spel....?

- Du kan ju tänka dig, det går åt på att vara prickskytt och skjuta ihjäl folk.

- Men fy fan... Alltså vuxna män som spelar tvspel. Det är så jävla osexigt faktiskt.

- Speciellt idioter som spelar såna jävla spel.

- Åh herregud...


Ja. Det kunde vart värre. Jag kunde vart på Ullared med en stinkande gubbe som köper prickskyttgevär till sitt tvspel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar