Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 20 september 2012

Saker som jag går och tänker på just nu

* Vad är det med gamla människor och att dom alltid ska ställa sig upp på bussen en kvart innan den ska stanna på deras hållplats. Det verkar även finnas ett samband mellan hur skröplig människan är och hur jobbigt kurva det är precis innan deras hållplats.

Vad beror det på? Dödslängtan?

* Finns det verkligen inga andra manliga skådisar än Mikael Persbrant i sverige nu? Eller kan det va så att det finns massa skådisar fast alla är väldigt lika Persbrant? Att alla vill vara som han och härmar honom och vi bara är lurade som fan?

* Håller jag på att förvandlas till min farmor? Idag var min höjdpunkt Hela sverige bakar på tv medans jag virkade med mitt nya garn. Jag har även googlat recept och när jag gjorde min vanliga skogoogling så tittade jag mest på om dom var bekväma.

* Varför vill inte AnnaLena berätta för mig vart hon har fått sin kaffemugg med Merlottes på? Jag vill ha en sån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar