Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 14 januari 2016

Detox och lite mycket att göra

Jo jag har hållt på med en skum diet några dagar nu. Man får bara äta frukt och grönsaker i mellan 10 och 60 dagar. Jag är på dag 7 och jag vill bara döda nån när dom pratar om att köpa pizza. (hände förut här hemma ) Jag har även fått övermänskliga luktkrafter. Jag kan exempelvis känna lukten av varm choklad tre rum bort. ( det hände på jobbet häromdan) Men det som är bra är att jag även fått övermänsklig energi. Vilket är bra eftersom jag just nu har hållt på med en hemtenta och planerat en köksrenovering. Men nu är tentan typ klar och allt är klart för rivning och uppbyggande av kök. Alltså. Jag har köpt allt som ska köpas golv, vitvaror och hela kökshelvetet. Thank GOD för Ikeas rithjälp. Men ändå. Jag oroar mig lite för att jag mätt fel nånstans men vad är det i jämförelse när elektrikern inte dyker upp. Fast nu har jag löst allt och bokat in diverse handygubbar och fixat barnvakt till o med. Vad gör min man undrar du? Han håller med och drar in stålarna och ska få skruva ihop Ikealådor. I morgon ska jag ta itu med det värsta: rensa ur bullsshitlådan i köket. Där kan man nog hitta en del. Ni kan få en rapport i morgon.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar