Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 8 september 2014

Samtal mellan makar

- Du, har du för dig nåt den 20:de?

- Eh.... va...? Vad är det för datum...? Oj. Jag menar, vad är det för dag?

- En lördag.

- Nä. Jag gör väl ingenting... Vad ska du göra då?

- Vi ska spela in en video.

- He he he... Ja. Men va kul!

- Ja. Det blir väl bra. Men vi har lite problem för han som ska spela trummor när Janne är iväg, han kan inte vara med så vi får lösa det på nåt sätt.

- Kan ni inte spela en stund var?! Det hade ju sett roligt ut! Bara på skoj liksom!

- Eller hur...

- Eller jag vet! Ni kan låta era barn spela!! En stund var! Det hade ju varit allra roligast.

- MMMMM. ELLER HUR. DU kanske kan spela.

- JA!! Jag kan spela trummor!

- Du var ju en grym trashtrummis en gång i tiden.

- JA!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Fast jag har väldigt ohårdrockig frisyr just nu.

- Mmmm....

- Och så är jag 41 år.

- Mmmmm....

- Jag är alldeles för mesig. Och gammal.

- Mmmmm.... Hehehehe....



Ja vafan. Är det nån annan som behöver hjälp med ideér till en video? Jag verkar ha värsta kreativa flowen ju. Och jag var faktiskt i alla fall jävligt grym på dubbla en gång i tiden. (när jag hade en lite mer hårdrockig frisyr) (och var typ 17)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar