Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 29 april 2013

Saker jag är trött på just nu

Utan nån egentlig inbördes ordning:

* Människor

* Bilkörning

* Internet

* Facebook

* Vädret

* Människor som ska prata om vädret

* Människor som ska synas på internet

* Människor som ska göra politiska statement på facebook

* Vin

* Människor som ska prata om vin

* Människor som ska visa hur mycket vin/annan alkohol som dricker på facebook

* Människor som ska visa hur allmänt rediga som är på internet

* Alla bloggar utan min egen

* Utbrända människor



När jag tänker efter så är jag nog trött på det mesta just nu. Det kan hända att jag tänkt lite anorlunda om punkterna som rör vin om jag hade fått hinna dricka lite vin med nån vän någongång. Återkommer om typ 6 månader. Då kanske jag har fått i mig några droppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar