Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 3 maj 2012

To do listan...

Har lyckats deklarera, betala räkningarna nästan i tid och beställa tid för efterkontroll hos barnmorskan.
Efter förra ungen så kom jag inte iväg förrän det hade gått typ 5 månader efter att han hade ploppat ut.

Har inte lyckats byta till sommardäck på bilen och laga punkan på barnvagnen.
Barnvagnen låter som en luftballong. Ni vet när man är ute och går en sommarkväll och det kommer en luftballong pysandes högt uppe ovanför dig. Det är ett av mina favoritljud. Fast jag vill inte ha det på min barnvagn.

Jag har inte heller lyckats passa på att sova medans bebisen sover. Det här är andra dagen i rad som följer på en natt där bebisen vägrat sova. 7 timmars sömn på 2 dygn är lite lite.




När jag tänkte ut det här inlägget så var det mycket roligare än det blev. Förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar