Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 3 maj 2012

Dagens huvudet i sanden

Hänger lite ihop med det där jag skrev nyss om att bara öppna sin post en gång i månaden...

Orkade äntligen kolla mejlet jag fick från csn för några veckor sen. Det var döpt: Beslut från csn och lät olycksbådande. Bäst att försöka förtränga tänkte jag.

Csn hade också fått information någonstans ifrån att jag fått ett barn till. Och beslutat att ge mig typ 276 spänn mer i månaden för det.

Det var ju bra.

Brålanda-Karro säger att man kan ha nån slags diagnos om man gör såhär. Inte öppnar posten och låter bli att göra viktiga saker i tid fast man måste.
Är det så eller?

2 kommentarer:

  1. Japp.. Finfin diagnos. ADHD. Eller så är man bara världsmästare på prokrastinering... välj själv. Nu ska jag kanske påbörja min vetenskapliga rapport som ska vara inne om en vecka.... jag utmanar världsmästaren vilken dag som helst nu...

    SvaraRadera