Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 3 september 2013

Lista på saker jag inte kommer sakna när jag flyttar

Människor.

* Idiot-alkisen som alltid sitter utanför hemköp och kör samma skämt varenda gång. (Han ropar: "Du tappa nåt!" och när man stannar och vänder sig om så säger han: "Farten!". Vi snackar femton motherfucking år av samma skämt. Och när man inte skrattar så blir han förbannad som fan. Åh vad jag hatar den jävlen.)

* Den flintskallige idiot-alkisen som nöp mig i röven en gång när jag gick av spårvagnen. Åh vad jag hatar den jäveln.

* Idiot-alkisfamiljen som alltid verkar packade vilken tid man än möter dom på dygnet. Oavsett om deras barn är med eller inte. Eller om dom ska ut och köra bil. Hatar extra mycket att dom alltid bär öl med sig fast dom ska ut och köra bil. Och att dom har en enorm hundjävel som verkar totalt livsfarlig och som dom inte verkar ha nån koll på alls.

* Den idiotgubben några gårdar bort som alltid körde som en idiot med sin bil i en jävla fart ända in till dagiset mina barn gick på. Trots att han körde på en gångbana bredvid en skola. Jag hatar att jag vet att han låter sina barn springa runt precis hur som helst och att han slår sin fru.

* Den flintskallige idiotgubben som jag har hört är pedofil.

* Den hopplösa slitna tanten som har parkeringsplatsen bredvid min som alltid ser så jävla hopplös ut så man blir galen.

* Dom extremt hopplösa jävlarna som driver världens sämsta mataffär. Jag lovar att jag aldrig har gått in där utan att det är väldens absolut längsta och långsammaste kö. Och jag har aldrig köpt så mycket rutten frukt. Eller blivit blåst på så många extrapris för att dom skyltar så jävla skitdåligt.

*Idiotkärringarna som alltid satt utanför Nettans köksfönster och hängde dagarna i ända. Herrejävlar. Hur kan vissa människor LYCKAS leva på soc i tusen år medans cancerpatienter jagas ihjäl och inte får en spänn. Jag hatar dom extra mycket efter den gången dom satt bakom mig på bussen och på allvar tyckte att dom kunde åka och spela bingo för sina sista pengar eftersom dom hade ett paket smör och en barkis hemma som deras barn kunde leva på HELA HELGEN.

Ja. Det var väl det. Det finns risk att jag uppdaterar listan snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar