Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 29 november 2012

Karma

Alltså, jag vet inte vad för skit som kommer att hamna i fläkten nu men idag har jag inte jobbat på min karma direkt.

Här är en lista på elaka elaka saker jag gjort mig skyldig till.

1. Jag skrattade så högt och skadeglatt åt det där klippet som cirkulerat på facebook med människor som tror att dom åker hiss. Vet ni vilken jag menar? Dom tror att hissen stannar, ljuset släcks, dom får lite panik, in kryper en liten läskig flicka genom en lucka, ljuset tänds och dom jävlar i helvetet vad rädda dom blir. Hade det hänt mig så hade jag dött. På riktigt.
Men gud så jag skrattade här i min soffa. Oj oj oj.

2. När jag hade varit på Rusta och köpt en ny vaxduk så hittade jag en rulle tapet på parkeringen. Och jag tog den. Barnen försökte hindra mig. Men jag bara tog den. Någon stackare har köpt sig nya tapeter på Rusta och en rulle ramlade ur bilen och rullade iväg och nu fattas den rullen för den personen. Och det är mitt fel. Jag vet inte ens vad jag ska ha den till.

3. Jag tittade på ett tjockis-bantar-program där den superdupertjocka tjejen ska tvingas gå på ett löpband i början av programmet. Och ramlar. Åker bakåt och ramlar av löpbandet på mage och slår i ansiktet. Det är så sjukt jävla förnedrande. Gud så jag skrattade. Vet ni vad jag gjorde sen? Jag spolade tillbaka och tittade en gång till. Och skrattade ännu mer.

Imorgon kommer det hända mig riktigt jävliga saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar