Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 20 februari 2012

Dagens glada inlägg

* Idag är det den 20 februari. En månad kvar till bebis ska komma och jag återigen kan får: Sova på mage, röra mig lite mer som att en normal människa och inte som en benskör hundraåring, dricka en folköl på fredagkväll istället för dom horribla alkoholfria jävlarna, slippa dra i mig nässpray, astmaspray, Losec och järntabletter (som fuckar upp magen)- varje dag. Det känns just nu som en mycket softare grej att ha en bebis på utsidan av kroppen.

* Inatt har jag, som vanligt, vaknat av att jag vänder mig om i sängen men inatt knakade det även rätt saker inne i bäckenbenet som gör att det syndrom jag i förra veckan döpte till "kniven i fittan"- har blivit lite mindre jävligt. Hurra för det.

* Det var inte beckmörkt i morses när jag väckte barnen.

* Det är ganska fint väder.

* Jag har bestämt mig för att inte ha dåligt samvete för att jag gör så lite jag bara behöver i skolan just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar