Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 11 januari 2012

Saker jag går runt och funderar på just nu

Januari 2012

* Är det bara jag i hela Sverige som INTE gillar Plura?

(följdfundering på det - hur kommer det sig att alla andra verkar gilla honom helt plötsligt, hör ingen hur jobbigt han sjunger och tycker ingen mer än jag att han är lite... alkisgubbe jobbig?)

* Vem är det egentligen som tittar på 2,5 män?

(apropå jobbiga missbrukspersonligheter)

* Är det bara jag i hela Sverige som tycker att Alfapet är ett rätt trist spel?

(Och nej, det är inte för att jag är avundsjuk på alla som har en fräsigare telefon än mig) (det är för att jag avskyr att spela spel i största allmänhet)

* Vem köper boxen med alla avsnitt av Skilda världar?

(jag vet att jag har skrivit om det förut men det är värt att tas upp igen bara för att det är så jävla märkligt)

ps, om du vill göra en bra affär så mejla Josefin, för hon säljer alla säsongerna på blocket- tusen spänn för hela klabbet. Hon har bara tittat en gång!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar