Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 2 februari 2013

Två 8-åriga brudar och deras önskningar

I baksätet.

- Om du fick önska dig viiiiilket husdjur du ville, vilket husdjur skulle du önska dig då?

- Jag vet inte riktigt... En hund kanske...

- Vet du vad jag skulle önska mig?

- Nä.

- En minigris. Som sitter i en kopp.

- ÅÅÅÅÅÅhhhhhh....

- Och vet du. Min farmor har sagt, när jag började önska mig en minigris i en kopp, att om jag ville så kunde jag få ha en sån där dom bor för dom bor på landet. Och min kusin hon önskar sig också en minigris i en kopp och då kunde hon få ha den där med så kunde dom få bo där i deras ladgård. Och så ibland får dom mat över från middan som dom brukar mata fåglarna med och sådär så kunde dom ge det till grisarna i stället.

- Ja.

- Åååååh... Jag skulle sååååå gärna vilja ha en lite minigris. Som sitter i en kopp.

- Aaaaaahhhhh.... Jaaaag meeeeed....

*Djupa innerliga suckar av längtan*

- Viggo, vad skulle du önska dig mest av allt för husdjur om du fick välja precis vilket som helst?

- En iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar