Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 23 april 2012

Jag har inte slutat blogga

Om nu nån trodde det.
(Min mamma typ)

Det är såhär att det har flyttat in en tjej här hos oss. Hon beter sig som att hon bestämmer över alla andra som bodde här innan hon flyttade in. Hon dricker för mycket, kräks, är väldigt tuttfixerad och skriker högt ganska så ofta.

Hon väger inte ens fyra kilo och vi älskar henne sjukt mycket.

Jag läste en gång en intervju med Johnny Depp och han sa att leva i ett hem med barn var som att bo med med små fyllon.

Det är verkligen tur att hon bara väger knappt fyra kilo.

Iallafall så förutom att det var så länge sen jag bloggade så blogger har gjort om sig och jag inte fattar hur man gör så har det hänt massa saker, värda att berätta för er. Men bebisen vaknar alltid så fort jag får lite datortid och jag alltid måste skriva med en hand för den andra handen får hålla i bebisen som hänger fast i en tutte. Och medans jag skrivit dom här ynka raderna har 6-åringen passat på att ge mig en Beyblade-lektion, tappat en tung grej på foten och fastnat med fingret i en skruv. Jag känner mig något splittrad om man säger så... Men håll ut så ska ni snart få oglamorösa rapporter från mitt liv. Och den härliga historien om när vår lilla fina Myra föddes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar