Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 8 april 2010

Sms-konversera


Sms makar emellan...

22.09 Hon: " Fan, jag har så jävla roligt! Lutar åt att skolka i morgon och komma hem SENT i kväll"
22.11 Han: "Ok, du gör som som vill, det har du alltid gjort. Akta dig för grådvärgarna, vildvittrorna och helvetesgapet bara."
22.12 Hon: " Det är lugnt, jag ser allt härifrån utanför på avenyn."

23.10 Hon: " Gud, vi börjar bli riktigt fulla här nu. Alla har sagt jag älskar dig och alla säger att att alla är bäst på jobbet. Kommer nog hem snart"
00.04 Hon: "Är hemma inom en timme så jag kan ta nattbussen"

01.45 Han: " Var är du?"
01.47 Hon: " Oj, förlåt, det blev shottar visst. Jag ska gå strax"

02.27 Han: " Nu får du komma hem"
02.29 Hon: " Är du arg?"
02.30 Han: " Nej, men jag kan inte sova när du inte är hemma"
02.31 Hon: " Sitter och väntar på nattbussen på vasaplatsen den ska komma när som helst"
02.34 Hon: " Den gick visst bara på fredagar (DOH!) Tar en taxi."


Undrar hur folk står ut med mig egentligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar